

Account Manager z j. angielskim (TSL industry)
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Poszukujemy osoby, która wesprze dział KAM w kontaktach z klientami B2B w Polsce i rejonie Bałtyckim, którzy chcą zintegrować swoje procesy transportowe z pomocą rozwiązań TIMOCOM.
Będziesz odpowiadać za:
- Rozwój sieci kontaktów i pozyskiwanie nowych Klientów,
- Analizę potrzeb oraz proponowanie rozwiązań Klientom,
- Sprzedaż i upselling rozwiązań TIMOCOM,
- Budowanie relacji z naszymi partnerami,
- Monitorowanie intensywności wykorzystania rozwiązań TIMOCOM u klientów.
Aplikuj do nas, jeżeli:
- Znasz branżę TSL i stosowane w niej rozwiązania TMS,
- Masz za sobą pierwsze doświadczenia w sprzedaży rozwiązań wspierających klienta,
- Doradztwo i budowanie długofalowych relacji z Klientem to Twój konik,
- Pracujesz z nastawieniem na realizację celu,
- Posiadasz umiejętności negocjacyjne,
- Znasz biegle język polski oraz język angielski na poziomie min. B2,
- Jesteś osobą samodzielną i dobrze zorganizowaną,
- Dobrze czujesz się w środowisku rozwiązań IT.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość języka niemieckiego.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY NA TO STANOWISKO?
-
Aplikuj
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się telefonu od Patrycji z działu HR.
-
Spotkajmy się
Spotkanie online z Magdą i Denisem oraz Markusem, aby wzajemnie lepiej się poznać.
-
Zobacz, jak pracujemy?
Finałowym etapem jest spotkanie z zespołem.
-
Poznaj decyzję
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 100 dni w roku)
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
przyjazną atmosferę pracy
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
ruchomy czas pracy
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV (w j. angielskim) już teraz! 📬
Czekamy na Ciebie 😊
Dziękujemy!
Zespół TIMO #OneTeam