Account Manager z j. angielskim (TSL industry)

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Czym dokładnie będziesz się zajmować?

Poszukujemy osoby, która wesprze dział KAM w kontaktach z klientami B2B w Polsce i rejonie Bałtyckim, którzy chcą zintegrować swoje procesy transportowe z pomocą rozwiązań TIMOCOM. 

Będziesz odpowiadać za:

  • Rozwój sieci kontaktów i pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Analizę potrzeb oraz proponowanie rozwiązań Klientom,
  • Sprzedaż i upselling rozwiązań TIMOCOM,
  • Budowanie relacji z naszymi partnerami,
  • Monitorowanie intensywności wykorzystania rozwiązań TIMOCOM u klientów.

Aplikuj do nas, jeżeli:

  • Znasz branżę TSL i stosowane w niej rozwiązania TMS,
  • Masz za sobą pierwsze doświadczenia w sprzedaży rozwiązań wspierających klienta,
  • Doradztwo i budowanie długofalowych relacji z Klientem to Twój konik,
  • Pracujesz z nastawieniem na realizację celu,
  • Posiadasz umiejętności negocjacyjne,
  • Znasz biegle język polski oraz język angielski na poziomie min. B2,
  • Jesteś osobą samodzielną i dobrze zorganizowaną,
  • Dobrze czujesz się w środowisku rozwiązań IT.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość języka niemieckiego.

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY NA TO STANOWISKO?

  1. Aplikuj

    Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się telefonu od Patrycji z działu HR.

  2. Spotkajmy się

    Spotkanie online z Magdą i Denisem oraz Markusem, aby wzajemnie lepiej się poznać.

  3. Zobacz, jak pracujemy?

    Finałowym etapem jest spotkanie z zespołem.

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 100 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV (w j. angielskim) już teraz! 📬

Czekamy na Ciebie 😊

Dziękujemy!
Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM Polska
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie