Wspólnie tworzymy przyszłość

Customer Service Specialist z j. angielskim oraz j. rosyjskim

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Czym zajmujemy się w zespole Customer Service?

  • Odpowiadamy na telefoniczne
    i mailowe zapytania od klientów biznesowych.
  • Pomagamy identyfikować i rozwiązywać ich bieżące problemy, związane np. z technicznymi awariami systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami. Dokonujemy także prezentacji programu oraz zajmujemy się kwestiami administracyjno-finansowymi.
  • Naszym głównym zadaniem nie jest sprzedaż, a prowadzenie negocjacji i współpraca z zespołem Sales, aby zaproponować dodatkowe usługi i razem budować świetne relacje z klientami.
  • Na co dzień współpracujemy także z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam!

Czego szukamy u kandydatów?

Pracę z ludźmi trzeba po prostu lubić. Klienci zgłaszają się do nas w bardzo różnych sprawach, dlatego niezbędne są:

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klienta.
  • Empatia, umiejętność analizowania i aktywnego słuchania klienta.
  • Dobra dykcja, miły głos oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych.
  • Znajomość języka polskiego – bez niego trudno będzie nawiązać relacje z zespołem (min. B1).
  • Znajomość angielskiego pozwalająca na płynną komunikację z klientami i oddziałem głównym z siedzibą w Niemczech (min. B1).
  • Znajomość języka rosyjskiego pozwalająca na płynną komunikację i budowanie relacji z klientami.
  • Sprawność w obsłudze komputera.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość języka litewskiego

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur
i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy naszych pracowników, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy od naszych pracowników. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 47 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass
(190 PLN miesięcznie)

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych


Jeśli spełniasz wymogi merytoryczne i podzielasz nasze wartości wyślij swoje CV. W wiadomości do nas napisz jak widzisz swój wkład w rozwój naszych wartości.

    Aplikuj teraz

    Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest TIMOCOM Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 15, 53-332 Wrocław.

    Możesz się z nami skontaktować:

    • wysyłając email na adres info.pl@timocom.com
    • wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie https://www.timocom.pl/kontakt
    • dzwoniąc pod numer +48 71 737 25 96 (opłata wg stawek operatora)
    • pisząc na adres TIMOCOM Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 15, 53-332 Wrocław
    W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz skontaktować się również bezpośrednio z naszym inspektorem ochrony danych osobowych wysyłając e-mail na adres: datenschutz@timocom.com

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych znajdziesz tutaj.

    W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe

    Twoje dane osobowe przetwarzamy:

    • na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy – art. 6 ust. 1 lit. c RODO*
    • na podstawie niezbędności przetwarzania danych w celu wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO*
    • na podstawie Twojej zgody w celach wykorzystania Twojej aplikacji na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w przypadku podania przez Ciebie szerszego zakresu danych niż określone w Kodeksie Pracy (szczególnie w przypadku podania danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO*, konieczna będzie Twoja zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie) - art. 6 ust. 1 lit. a RODO*

    *RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

    Kto może być odbiorcą Twoich danych osobowych?

    Twoje dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, m.in. dostawcom usług IT, agencjom rekrutującym – przy czym podmioty te będą przetwarzać dane na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie w zakresie, w jakim zostanie wydane im polecenie. 

    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. 

    Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?

    Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji, chyba że wyraziłeś zgodę na wykorzystanie Twojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych, wówczas Twoje dane będą przechowywane  nie dłużej niż 3 lata.

    Jakie przysługują Ci prawa w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych?

    Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz również skorzystać z prawa żądania sprostowania swoich danych, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. 

    W zakresie, w jakim przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody, masz prawo jej wycofania w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej wycofaniem.  

    Przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od nas swoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego np. w formacie .csv, .xml; możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych osobowych. 

    W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować z nami na adresy/numery telefony podane powyżej.

    Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. 

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony https://www.timocom.pl/ochrona-danych