Customer Service Specialist z j. rosyjskim i angielskim (M/K)

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Czym dokładnie będziesz się zajmować?

Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy.

Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:

  • Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
  • Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
  • Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
  • Prowadzenie negocjacji i codzienna współpraca z zespołem Sales, mająca na celu  proponowanie dodatkowych usług i wspólne budowanie świetnych relacji z klientami.   

Aplikuj, jeżeli:

  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klienta (Call Center, infolinia przychodząca, posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie w zakresie obsługi platform/systemów),
  • Jesteś empatyczny/a, masz umiejętności analizowania i aktywnego słuchania (zależy nam na jak najlepszym zdiagnozowaniu problemu klienta),
  • Znasz biegle j. rosyjski – będzie Ci potrzebny do codziennej komunikacji i budowania relacji z klientami,
  • Znasz j. angielski (min. B1) w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z klientem oraz z główną siedzibą w Niemczech
  • Używasz j. polskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z zespołem,
  • Obsługa komputera oraz programów MS Office nie jest dla Ciebie wyzwaniem,
  • W codziennej pracy stawiasz na #Teamwork i postawę #OneTeam 😊

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 100 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass
(190 PLN miesięcznie)

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Ponadto zapewnimy Ci:

  • Wsparcie buddych i zespołu od pierwszego dnia pracy;
  • Przejrzyste zasady wynagradzania i premiowania;
  • Przyjazną atmosferę i postawę #OneTeam;
  • Wspólne spędzanie przerw przy piłkarzykach 😉

Chcesz rozwijać swoją karierę w zespole Customer Service?

Być może czekamy właśnie na Ciebie 😊

Dziękujemy!
TIMOCOM TEAM

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM Polska
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie