Ekspert ds. wsparcia projektów operacyjnych (M/K)

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

ChallengesNeedHeroes!

Ekspert/ka ds. wsparcia projektów operacyjnych to samodzielne stanowisko (z ekspozycją na bliską współpracę z kadrą zarządzającą), którego głównym celem jest wspieranie zespołów w realizacji procesów biznesowych i projektów specjalnych, które realizują przyjętą strategię.

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Zarządzanie działaniami projektowymi w taki sposób, aby zapewnić efektywność realizowanych inicjatyw,
  • Zbieranie danych i informacji potrzebnych do przygotowywania analiz i opracowania koncepcji z uwzględnieniem interesów różnych grup akcjonariuszy i obszarów biznesowych.,
  • Koordynacja wybranych grup roboczych oraz aktywny udział w ich pracach,
  • Aktywne wspieranie kadry zarządzającej w realizacji projektów poprzez min. zbieranie feedbacku od grup roboczych, planowanie i prowadzenie wartościowych prezentacji, warsztatów czy sesji facylitacyjnych/action learning,
  • Wdrażanie narzędzi, metod pracy, standardów oraz strategii komunikacji wspierających realizację celów projektowych,
  • Wsparcie zespołu w innych zadaniach, w szczególności w zakresie analiz dot. prowadzonych projektów, przygotowywaniu dokumentacji uwzględniającej m.in. raporty, analizy i prezentacje na potrzeby wewnętrzne (w tym bezpośrednio dla top managementu) i w zakresie monitoringu strategii biznesowej.

Czego szukamy u kandydatów?

Porozmawiajmy jeśli:

  • Płynnie posługujesz się językiem angielskim. C1 to dla nas wymóg niezbędny. Realizacja zadań wymaga bieżącej współpracy z HQ,
  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w roli wspierającej i koordynującej projekty biznesowe w międzynarodowym środowisku w pracy z wyższą kadrą zarządzającą – (idealnie z praktycznym doświadczeniem w udziale lub koordynacji procesów OKR),
  • Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki biznesowe), ale przede wszystkim tematy projektowe, zwinne metodyki, poszukiwanie rozwiązań, współpraca z ludźmi i continuous improvement masz we krwi,
  • Cechuje Cię odwaga, lecz nie buta w rekomendowaniu rozwiązań i w podejmowaniu decyzji w ramach prowadzonych projektów, pozytywne myślenie, zorientowanie na rezultaty, energia do działania oraz elastyczna postawa w stosunku do wyzwań i warunków biznesowych,
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, wywierania wpływu oraz zarządzania relacjami z kluczowymi partnerami biznesowymi,
  • Potrafisz strukturyzować i objaśnić skomplikowane problemy / rozwiązania biznesowe,
  • Posługujesz się Power Pointem i Excelem na poziomie zaawansowanym; masz wysoko rozwinięte kompetencje analityczne i myślenie strategiczne,
  • Jesteś samodzielny, mistrzowsko zarządzasz swoim czasem a koordynowanie pracy w kilku wątkach jednocześnie nie stanowi dla Ciebie wyzwania.

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY NA TO STANOWISKO?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się telefonu od Magdy z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje doświadczenie oraz zweryfikuje znajomość j. angielskiego.

    (Czas rozmowy: ok. 15-20 minut)

  2. Spotkajmy się

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Denisem (Dyrektor) & Magdą (People & Culture) o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.

    (Czas spotkania: ok. 1,5-2h)

  3. Zobacz, jak pracujemy?

    Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉

    (Czas spotkania: ok. 4 h)

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Jeśli Twoje oczekiwania pokrywają się z naszymi i chcesz zostać częścią naszej bohaterskiej ekipy

Czekamy na Ciebie! 😊 👋

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie