Recepcjonista(ka) front desk z j. angielskim

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Czym dokładnie będziesz się zajmować?

Na tym stanowisku będziesz pierwszym kontaktem dla naszej organizacji. Odpowiadasz za wszystkie kwestie związane z działaniem recepcji i biura. Pan Kanapka, listonosz, kurier, serwis sprzątający czy kwiatowy to Twoi główni dostawcy. Zarządzasz  obiegiem dokumentów oraz organizacją podróży służbowych dla naszego biura. Twoje codzienne zadania obejmują również dbałość o zaopatrzenie oraz porządek w biurze i wsparcie zespołów w  organizacji spotkań integracyjnych. Szukamy osoby odpowiedzialnej, dobrze zorganizowanej, komunikatywnej i gotowej do wspierania organizacji i zespołu w różnorodnych zadaniach.

Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:

  • Zamawianie niezbędnych artykułów dla biura (żywność, art. biurowe itp.),
  • Zarządzanie kartami dostępu i identyfikatorami,
  • Obsługa kalendarza salek konferencyjnych,
  • Przyjmowanie i dbanie o właściwy obieg korespondencji (wprowadzanie do systemu, skanowanie, przekierowanie do właściwych osób i archiwizacja),
  • Wysyłka poczty i paczek,
  • Dbanie o estetykę i porządek w recepcji i w biurze (nadzorowanie czystości, zgłaszanie usterek, koordynacja pracy serwisantów i podwykonawców),
  • Organizacja podróży służbowych (zakup biletów, rezerwacja noclegów, wsparcie w rozliczeniu delegacji),
  • Opieka nad flotą samochodową (serwis, przeglądy itp.).

Wspieranie innych działów TIMOCOM w różnych zadaniach (także na zasadzie ad-hoc):

  • Pomoc w logistyce związanej w organizacją integracji, szkoleń i spotkań (znalezienie i rezerwacja odpowiedniego miejsca, przygotowanie salki, zadbanie o catering, wysłanie zaproszeń),
  • Komunikacja wewnętrzna,
  • Wspieranie zespołu P&C w innych zadaniach.

Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:

  • Znasz j. polski (C1) i j. angielski (B2). Będziesz się nimi posługiwać na co dzień (zarówno podczas rozmów telefonicznych/F2F, jak i komunikacji mailowej),
  • Lubisz ludzi 🙂
  • Jesteś gotowy(a) do pracy stacjonarnej (z biura),
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
  • Pracowałeś(aś) na podobnym stanowisku w obszarze administracji lub obsługi klienta (np. recepcja hotelu, konsjerż, obsługa kancelarii),
  • Jesteś biegły(a) w obsłudze komputera oraz znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) i systemy do zarządzania dokumentami oraz rezerwacjami,
  • Posiadasz umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz przydzielonymi zadaniami, z zachowaniem wysokiej skrupulatności i dbałości o szczegóły,
  • Masz doświadczenie w organizacji podróży służbowych oraz wsparciu w logistyce wydarzeń (spotkania, integracje),
  • Jesteś gotowy(a) do podejmowania się różnorodnych zadań oraz wspierania innych działów w zależności od ich potrzeb.

Ważna informacja: Ruchomy czas pracy (rozpoczęcie 07:30 – 08:30)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.

    (Czas rozmowy: ok. 25-30 minut)

    Na każdym z etapów spodziewaj się weryfikacji językowej.

  2. Spotkajmy się i zobacz jak pracujemy 🙂

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Magdą (Team Leaderka) & zespołem o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach. Zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” podczas Case Study😉

    (Czas spotkania: ok. 3,5h)

  3. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi

Czekamy na Ciebie! 😊 👋

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie