

Recepcjonista(ka) front desk z j. angielskim
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Na tym stanowisku będziesz pierwszym kontaktem dla naszej organizacji. Odpowiadasz za wszystkie kwestie związane z działaniem recepcji i biura. Pan Kanapka, listonosz, kurier, serwis sprzątający czy kwiatowy to Twoi główni dostawcy. Zarządzasz obiegiem dokumentów oraz organizacją podróży służbowych dla naszego biura. Twoje codzienne zadania obejmują również dbałość o zaopatrzenie oraz porządek w biurze i wsparcie zespołów w organizacji spotkań integracyjnych. Szukamy osoby odpowiedzialnej, dobrze zorganizowanej, komunikatywnej i gotowej do wspierania organizacji i zespołu w różnorodnych zadaniach.
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
- Zamawianie niezbędnych artykułów dla biura (żywność, art. biurowe itp.),
- Zarządzanie kartami dostępu i identyfikatorami,
- Obsługa kalendarza salek konferencyjnych,
- Przyjmowanie i dbanie o właściwy obieg korespondencji (wprowadzanie do systemu, skanowanie, przekierowanie do właściwych osób i archiwizacja),
- Wysyłka poczty i paczek,
- Dbanie o estetykę i porządek w recepcji i w biurze (nadzorowanie czystości, zgłaszanie usterek, koordynacja pracy serwisantów i podwykonawców),
- Organizacja podróży służbowych (zakup biletów, rezerwacja noclegów, wsparcie w rozliczeniu delegacji),
- Opieka nad flotą samochodową (serwis, przeglądy itp.).
Wspieranie innych działów TIMOCOM w różnych zadaniach (także na zasadzie ad-hoc):
- Pomoc w logistyce związanej w organizacją integracji, szkoleń i spotkań (znalezienie i rezerwacja odpowiedniego miejsca, przygotowanie salki, zadbanie o catering, wysłanie zaproszeń),
- Komunikacja wewnętrzna,
- Wspieranie zespołu P&C w innych zadaniach.
Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:
- Znasz j. polski (C1) i j. angielski (B2). Będziesz się nimi posługiwać na co dzień (zarówno podczas rozmów telefonicznych/F2F, jak i komunikacji mailowej),
- Lubisz ludzi 🙂
- Jesteś gotowy(a) do pracy stacjonarnej (z biura),
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
- Pracowałeś(aś) na podobnym stanowisku w obszarze administracji lub obsługi klienta (np. recepcja hotelu, konsjerż, obsługa kancelarii),
- Jesteś biegły(a) w obsłudze komputera oraz znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) i systemy do zarządzania dokumentami oraz rezerwacjami,
- Posiadasz umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz przydzielonymi zadaniami, z zachowaniem wysokiej skrupulatności i dbałości o szczegóły,
- Masz doświadczenie w organizacji podróży służbowych oraz wsparciu w logistyce wydarzeń (spotkania, integracje),
- Jesteś gotowy(a) do podejmowania się różnorodnych zadań oraz wspierania innych działów w zależności od ich potrzeb.
Ważna informacja: Ruchomy czas pracy (rozpoczęcie 07:30 – 08:30)
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
-
Aplikuj
Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.
(Czas rozmowy: ok. 25-30 minut)
Na każdym z etapów spodziewaj się weryfikacji językowej. -
Spotkajmy się i zobacz jak pracujemy 🙂
Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Magdą (Team Leaderka) & zespołem o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach. Zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” podczas Case Study😉
(Czas spotkania: ok. 3,5h) -
Poznaj decyzję
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi
Czekamy na Ciebie! 😊 👋
Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam