

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta B2B (M/K)
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
#ChallengesNeedHeroes!
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy.
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
- Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
- Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu, fakturami, reklamacjami i rezygnacjami,
- Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
- Prowadzenie negocjacji;
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- Codzienna współpraca m.in. z zespołem Sales.
Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:
📋 Posiadasz doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klienta B2B (min. 1 rok),
💬 Znasz bardzo dobrze j, polski & j. angielski – będą Ci potrzebne do codziennej komunikacji i budowania relacji z klientami,
🎯 Jesteś empatyczny/a, masz umiejętności analizowania i aktywnego słuchania (zależy nam na jak najlepszym zdiagnozowaniu problemu klienta),
👉 Masz podzielność uwagi i potrafisz płynnie surfować między różnymi zadaniami (scenariusz kilku telefonów od klienta z rzędu – każdy w innej sprawie – jest bardzo realny),
⌨ Obsługa komputera oraz programów MS Office nie jest dla Ciebie wyzwaniem,
🤝 W codziennej pracy stawiasz na #Teamwork i postawę #OneTeam 😊
Co będzie Twoim atutem?
- Doświadczenie w pracy w pracy w Call Center,
- Znajomość języka rosyjskiego i/lub litewskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- Uważność w aspekcie dbania o wzajemne relacje.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY NA TO STANOWISKO?
-
Aplikuj
Spodziewaj się telefonu od Patrycji z HR, która dopyta m.in. o Twoje plany rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.
(Czas rozmowy: ok. 15-20 minut) -
Spotkajmy się
Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Pawłem (Team Leader) & Patrycją (HR) o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.
(Czas spotkania: ok. 1,5-2h) -
Zobacz, jak pracujemy?
Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉
(Czas spotkania: ok. 4 h) -
Poznaj decyzję
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
przyjazną atmosferę pracy
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
ruchomy czas pracy
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej bohaterskiej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz!
Czekamy na Ciebie 😊
Dziękujemy!
Zespół TIMO #OneTeam