Starszy specjalista ds. szkoleń i rozwoju organizacji

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

ChallengesNeedHeroes!

Na czym będą polegały Twoje zadania?

Dołączysz do zespołu Atomówek z People & Culture 😊 Twój obszar działania to szkolenia i rozwój organizacji. Jako ekspert będziesz odpowiadać za:

  • Implementację i koordynowanie powierzonych projektów rozwojowych z obszaru T&D grupy TIMOCOM (np. Skill management, Skill Academy),
  • Prowadzenie „od A do Z” lokalnych procesów szkoleniowych dla naszych pracowników (>85.),
    Poprzez „A do Z” rozumiemy min. zebranie i analizę potrzeb rozwojowych, przygotowanie rocznego harmonogramu działań, kick-offów, planu komunikacji, wsparcie w opracowaniu scenariuszy czy materiałów po i szkoleniowych, przygotowanie budżetu, aż po realizację zatwierdzonych planów w porozumieniu z interesariuszami i partnerami zewnętrznymi oraz monitorowanie wskaźników i analizę podjętych działań,
  • Twoim zadaniem będzie także doradztwo i wsparcie w działaniach rozwojowych zespołów, realizowane min. poprzez prowadzanie sesji facylitacyjnych, spotkań czy wybranych warsztatów głównie w obszarze kultury organizacyjnej i rozwoju organizacji oraz inicjowanie aktywności wspierających kulturę uczenia się w organizacji,
  • Ostatni obszar to zarządzanie systemem informatycznym (T&D) oraz rozwój bazy, w tym tworzenie zróżnicowanych materiałów szkoleniowych wspierających strategię organizacji (działamy na Cornerstone).

To wszystko nie może się odbyć bez współpracy i regularnej wymiany informacji z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam!

Czego szukamy u kandydatów?

Porozmawiajmy jeśli:

  • Swobodnie władasz językiem angielskim – B2/C1. To dla nas wymóg niezbędny. Realizacja zadań wymaga bieżącej współpracy z zespołem w HQ i innymi partnerami biznesowymi w organizacji,
  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze talent and development, w tym w tworzeniu programów szkoleniowych, wdrażaniu działań wspierających; znasz metody oceny efektywności procesów rozwojowych (mile widziane doświadczenie w pracy dla struktur HQ),
  • Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki psychologia, socjologia), ale przede wszystkim lubisz tematy związane z rozwojem ludzi i organizacji oraz regularnie poszerzasz swoją wiedzę z zakresu learning and talent development,
  • Wiesz jak wzmocnić obszar T&D w organizacji i masz już doświadczenie w tym zakresie. To będzie Twój obszar ekspercki,
  • Potrafisz i lubisz przeprowadzać spotkania, warsztaty czy spotkania facylitacyjne,
  • Prezentujesz wysoki poziomu kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych. Przyda się także umiejętność wywierania wpływu i negocjowania na wszystkich poziomach organizacji,
  • Znasz I wiesz jak stosować Microsoft Teams, Miro, Mentimeter, Power Point czy Canva w tworzeniu angażującej komunikacji,
  • Jesteś mistrzem organizacji pracy własnej i graczem zespołowym, który potrafi współpracować w środowisku hybrydowym oraz w różnych kulturach,

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY NA TO STANOWISKO?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się telefonu od Magdy z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje doświadczenie oraz zweryfikuje znajomość j. angielskiego.

    (Czas rozmowy: ok. 15-20 minut)

  2. Spotkajmy się

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Denisem (Dyrektor) & Magdą (TL People & Culture) o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.

    (Czas spotkania: ok. 1,5-2h)

  3. Zobacz, jak pracujemy?

    Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉

    (Czas spotkania: ok. 4 h)

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz stać się Atomówką/Atomówkiem – prześlij swoje #CV już teraz!

Czekamy na Ciebie! 😊 👋

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie