
Wspólnie tworzymy przyszłość
Starszy Specjalista Sprzedaży (Klient Biznesowy)
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Zespół:
Jako członek zespołu Key Account & Strategic Account Management, będziesz pierwszym punktem kontaktowym dla naszych obecnych i potencjalnych klientów w segmencie średnich przedsiębiorstw, którzy chcą zintegrować swoje procesy transportowe z pomocą interfejsów TIMOCOM. Twoim zadaniem będzie zapewnienie ciągłego rozwoju sieci kontaktów z klientami, skuteczne zwiększenie sprzedaży naszych produktów, a także współpraca z zespołem PAM (Partner Account Manager) nad efektywną integracją interfejsów. Z uwagi na międzynarodowy zespół wymagamy doskonałej znajomości języka angielskiego. Aplikując załącz CV w języku angielskim.
Twój region: Polska i region bałtycki; Segment: B2B – średnie przedsiębiorstwa
Twoje zadania:
- Nastawiona na partnerstwo, skuteczna telefoniczna akwizycja i upselling interfejsów
- Obsługą zapytań
- Negocjowanie warunków i umów
- Rozwijanie inicjatyw sprzedażowych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
- Rozszerzanie, zwiększanie i monitorowanie intensywności korzystania z interfejsów przez obecnych klientów
- Wdrażanie/wykorzystywanie procesów CRM
- Współpraca z pozostałymi działami TIMOCOM
Poszukiwane kwalifikacje:
- Poparte sukcesami kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań wspierających klienta
- Znajomość branży TSL
- Bardzo dobre techniki negocjacyjne i umiejętność prezentacji
- Silne umiejętności komunikacyjne, pewność siebie i przyjazne usposobienie
- Zdolności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
- Język: biegła znajomość języka polskiego, doskonała znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym zespole
Mile widziane:
- Komunikatywna znajomość dodatkowych języków (niemiecki będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/firmie
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów podczas konferencji/eventów biznesowych
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 100 dni w roku)
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
(190 PLN miesięcznie)
przyjazną atmosferę pracy
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
ruchomy czas pracy
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Jeśli spełniasz wymogi merytoryczne i podzielasz naszą filozofię, wyślij swoje CV. W wiadomości do nas napisz, jak widzisz swój wkład w rozwój naszych wartości.
Zależy nam, żebyś lubił/a to co robisz, więc jeżeli praca z klientem to jest TO, a dobrą organizację swoich działań masz we krwi…
Być może my i nasi Klienci czekamy właśnie na Ciebie 😊
Dziękujemy! TIMO.