Wspólnie tworzymy przyszłość

Starszy Specjalista Sprzedaży (Klient Biznesowy)

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Zespół:

Jako członek zespołu Key Account & Strategic Account Management, będziesz pierwszym punktem kontaktowym dla naszych obecnych i potencjalnych klientów w segmencie średnich przedsiębiorstw, którzy chcą zintegrować swoje procesy transportowe z pomocą interfejsów TIMOCOM. Twoim zadaniem będzie zapewnienie ciągłego rozwoju sieci kontaktów z klientami, skuteczne zwiększenie sprzedaży naszych produktów, a także współpraca z zespołem PAM (Partner Account Manager) nad efektywną integracją interfejsów. Z uwagi na międzynarodowy zespół wymagamy doskonałej znajomości języka angielskiego. Aplikując załącz CV w języku angielskim.
Twój region: Polska i region bałtycki; Segment: B2B – średnie przedsiębiorstwa

Twoje zadania:

  • Nastawiona na partnerstwo, skuteczna telefoniczna akwizycja i upselling interfejsów 
  • Obsługą zapytań 
  • Negocjowanie warunków i umów
  • Rozwijanie inicjatyw sprzedażowych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
  • Rozszerzanie, zwiększanie i monitorowanie intensywności korzystania z interfejsów przez obecnych klientów
  • Wdrażanie/wykorzystywanie procesów CRM
  • Współpraca z pozostałymi działami TIMOCOM

Poszukiwane kwalifikacje:

  • Poparte sukcesami kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań wspierających klienta
  • Znajomość branży TSL
  • Bardzo dobre techniki negocjacyjne i umiejętność prezentacji
  • Silne umiejętności komunikacyjne, pewność siebie i przyjazne usposobienie
  • Zdolności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Język: biegła znajomość języka polskiego, doskonała znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym zespole

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość dodatkowych języków (niemiecki będzie dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/firmie
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów podczas konferencji/eventów biznesowych

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 100 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass
(190 PLN miesięcznie)

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych


Jeśli spełniasz wymogi merytoryczne i podzielasz naszą filozofię, wyślij swoje CV. W wiadomości do nas napisz, jak widzisz swój wkład w rozwój naszych wartości.

Zależy nam, żebyś lubił/a to co robisz, więc jeżeli praca z klientem to jest TO, a dobrą organizację swoich działań masz we krwi…

Być może my i nasi Klienci czekamy właśnie na Ciebie  😊

Dziękujemy! TIMO.