Customer Service Specialist z j. litewskim, rosyjskim, polskim/angielskim

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Czym dokładnie będziesz się zajmować?

Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy.

Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:

  • Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
  • Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów     związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu (np. logowanie), fakturami (np. niezgodność danych),  reklamacjami i rezygnacjami,
  • Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
  • Prowadzenie negocjacji,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • Codzienna współpraca z zespołami (Business Security, Sales, czy Debt Collection).

Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:

Znasz poniższe języki w mowie i w piśmie:

  • litewski (min. B2) – kluczowy w komunikacji z klientami oraz weryfikacji dokumentów,
  • rosyjski (min. B2) – kluczowy w komunikacji z klientami oraz weryfikacji dokumentów,
  •  polski (B2) lub angielski (B2) – niezbędny do wymiany informacji z Team Leaderem oraz współpracownikami,
  • Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,

lub

  • Nie masz doświadczenia, ale chcesz się rozwijać w obszarze obsługi klienta.
    Jesteś empatyczny(a), masz umiejętności analizowania i aktywnego słuchania (zależy nam na jak najlepszym zdiagnozowaniu problemu klienta),
  • Obsługa komputera oraz programów MS Office nie jest dla Ciebie wyzwaniem,

W codziennej pracy stawiasz na #Teamwork i postawę #OneTeam 😊

Bardzo ważna jest dla nas także jakość. Co przez nią rozumiemy?

  • dbałość o szczegóły w trakcie obsługi klientów oraz przetwarzania ich dokumentów,
  • staranność podczas uzupełniania notatek, dodawania informacji w CRM itp.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wcześniejsza styczność z dokumentami w j. litewskim,
  • Znajomość j. ukraińskiego lub j. czeskiego pozwalająca na swobodną komunikację.

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.

    (Czas rozmowy: ok. 20-25 minut)

    Pomiędzy rozmową telefoniczną, a ewentualnym spotkaniem będzie także telefoniczna weryfikacja języków.

  2. Spotkajmy się

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Karoliną, Arkiem & Patrycją o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.

    (Czas spotkania: ok. 1,5-2h)

  3. Zobacz, jak pracujemy?

    Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉

    (Czas spotkania: ok. 4 h)

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Walk & Talk i English Cafe

Ponadto zapewnimy Ci:

  • Wsparcie buddych i zespołu od pierwszego dnia pracy;
  • Przejrzyste zasady wynagradzania i premiowania;
  • Przyjazną atmosferę i postawę #OneTeam;
  • Wspólne spędzanie przerw przy piłkarzykach 😉

Ważne informacje:
📄 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (ok. 6 miesięcy) z możliwością przedłużenia współpracy na czas docelowo nieokreślony 📄

Miejscem pracy jest Wrocław.

Chcesz rozwijać swoją karierę w zespole Customer Service?

Czekamy na Ciebie! 😊 👋

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie