Customer Service Specialist z j. litewskim, rosyjskim, polskim/angielskim
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Pracując w Customer Service, będziesz codziennym wsparciem dla naszych klientów z całej Europy. Dlatego szukamy osoby, która nie wyobraża sobie dnia pracy bez kontaktu z ludźmi i ceni sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem). Ważnym jest dla nas, abyś jako nowy/a TIMOs od początku utożsamiał/a się z naszymi wartościami oraz posiadał/a niezbędne kompetencje, aby dobrze czuć się w naszym modelu pracy.
Do Twoich codziennych zadań należeć będą m.in.:
- Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania od klientów B2B,
- Pomoc w identyfikacji i rozwiązywaniu bieżących problemów klientów związanych m.in. z technicznymi aspektami obsługi systemu (np. logowanie), fakturami (np. niezgodność danych), reklamacjami i rezygnacjami,
- Prezentowanie programu oraz koordynacja kwestii administracyjno-płacowych,
- Prowadzenie negocjacji,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- Codzienna współpraca z zespołami (Business Security, Sales, czy Debt Collection).
Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:
Znasz poniższe języki w mowie i w piśmie:
- litewski (min. B2) – kluczowy w komunikacji z klientami oraz weryfikacji dokumentów,
- rosyjski (min. B2) – kluczowy w komunikacji z klientami oraz weryfikacji dokumentów,
- polski (B2) lub angielski (B2) – niezbędny do wymiany informacji z Team Leaderem oraz współpracownikami,
- Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
lub
- Nie masz doświadczenia, ale chcesz się rozwijać w obszarze obsługi klienta.
Jesteś empatyczny(a), masz umiejętności analizowania i aktywnego słuchania (zależy nam na jak najlepszym zdiagnozowaniu problemu klienta), - Obsługa komputera oraz programów MS Office nie jest dla Ciebie wyzwaniem,
W codziennej pracy stawiasz na #Teamwork i postawę #OneTeam 😊
Bardzo ważna jest dla nas także jakość. Co przez nią rozumiemy?
- dbałość o szczegóły w trakcie obsługi klientów oraz przetwarzania ich dokumentów,
- staranność podczas uzupełniania notatek, dodawania informacji w CRM itp.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wcześniejsza styczność z dokumentami w j. litewskim,
- Znajomość j. ukraińskiego lub j. czeskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
-
Aplikuj
Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.
(Czas rozmowy: ok. 20-25 minut)
Pomiędzy rozmową telefoniczną, a ewentualnym spotkaniem będzie także telefoniczna weryfikacja języków. -
Spotkajmy się
Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Karoliną, Arkiem & Patrycją o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.
(Czas spotkania: ok. 1,5-2h) -
Zobacz, jak pracujemy?
Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉
(Czas spotkania: ok. 4 h) -
Poznaj decyzję
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
przyjazną atmosferę pracy
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
ruchomy czas pracy
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Walk & Talk i English Cafe
Ponadto zapewnimy Ci:
- Wsparcie buddych i zespołu od pierwszego dnia pracy;
- Przejrzyste zasady wynagradzania i premiowania;
- Przyjazną atmosferę i postawę #OneTeam;
- Wspólne spędzanie przerw przy piłkarzykach 😉
Ważne informacje:
📄 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (ok. 6 miesięcy) z możliwością przedłużenia współpracy na czas docelowo nieokreślony 📄
Miejscem pracy jest Wrocław.
Chcesz rozwijać swoją karierę w zespole Customer Service?
Czekamy na Ciebie! 😊 👋
Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam