Specjalista(ka) ds. windykacji polubownej z j. polskim, rosyjskim i angielskim

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

#ChallengesNeedHeroes!

Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji, który/a będzie odpowiedzialny/a przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych w odzyskiwaniu należności.

Czym dokładnie będziesz się zajmować na co dzień?

  • Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym, w tym weryfikacją zaległych należności oraz wyjaśnianiem zastrzeżeń i przeszkód w płatnościach,
  • Komunikowaniem się z wierzycielami i dłużnikami w formie pisemnej i telefonicznej oraz przygotowywaniem danych do wewnętrznych rozliczeń,
  • Rozpatrywaniem reklamacji klientów,
  • Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów,
  • Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!),
  • Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych),
  • Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw.

Jesteś naszym Hero, jeżeli:

  • Zajmowałeś(aś) się zawodowo windykacją przedsądową i/lub posiadasz doświadczenie w firmie z branży TSL,
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta (wyniesione z branży windykacyjnej lub podobnej),
  • Znasz język polski (C1) w mowie i w piśmie,
  • Znasz j. rosyjski komunikatywnie w mowie i w piśmie (B2)
  • Znasz j. angielski (min. B1+) w mowie i w piśmie,
  • Cechują Cię: proaktywna postawa i samodzielność w działaniu oraz umiejętność współpracy w zespole (#OneTeam!),
  • Lubisz i chcesz dzielić się wiedzą, a także uczyć się nowych (wierzymy, że obie strony mogą się od siebie czegoś nauczyć),
  • Codzienna obsługa komputera oraz programów MS Office, Outlook, CRM nie jest dla Ciebie wyzwaniem 😊

Dodatkowym asem w rękawie będą:

  • Doświadczenie w kwestiach prawno-administracyjnych,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta z branży transportowo-logistycznej,
  • Znajomość języka czeskiego lub węgierskiego.

Kto nie powinien aplikować?

  • Osoba niezorganizowana, która ma problem z samodzielnym podejmowaniem decyzji i obawia się trudnych, wymagających asertywności rozmów z klientami.

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY NA TO STANOWISKO?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje plany rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.

    (Czas rozmowy: ok. 15-20 minut)

  2. Spotkajmy się

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Irkiem (Team Leader) & Patrycją (People & Culture) o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.

    (Czas spotkania: ok. 1,5-2h)

  3. Zobacz, jak pracujemy?

    Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉

    (Czas spotkania: ok. 4 h)

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

przyjazną atmosferę pracy

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Walk & Talk i English Cafe

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV (w j. polskim lub angielskim) już teraz!

Czekamy na Ciebie! 😊

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie