Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z j. polskim i rosyjskim lub tureckim

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Kogo szukamy?

Poszukujemy osoby chcącej pracować i rozwijać się w sprzedaży B2B, która będzie odpowiedzialna za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM.

Jeżeli lubisz codzienny kontakt z klientem (telefonicznie i/lub mailowo) oraz cenisz sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem) – dział Sales może być dobrym miejscem dla Ciebie 😉

Czym dokładnie będziesz się zajmować na co dzień?

  • Kompleksową obsługą zapytań i analizą potrzeb klientów,
  • Pozyskiwaniem nowych klientów,
  • Budowaniem relacji i współpracy z klientami poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
  • Obsługą wewnętrznych systemów (w tym CRM),
  • Współpracą z innymi działami w celu wzmocnienia sprzedaży i jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!).

Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:

  • Znasz biegle j. polski -> wymagany poziom min. C1 (w mowie i w piśmie),
  • Znasz j. rosyjski i/lub j. turecki -> wymagany poziom min. B1+ (w mowie i w piśmie),
  • Min. przez 1 rok pracowałeś(aś) w obszarze telefonicznej sprzedaży B2B,
  • Indywidualnie podchodzisz do każdego klienta i jego potrzeb,
  • Twoja postawa nastawiona jest na znajdowanie rozwiązań i działanie (#Do It),
  • W DNA wpisane masz #Take responsibility (czyli branie odpowiedzialności za podejmowane decyzje),
  • Lubisz dzielić się wiedzą, a także uczyć się nowych rzeczy (wierzymy, że obie strony mogą się od siebie czegoś nauczyć).

Bardzo ważna jest dla nas także jakość. Co przez nią rozumiemy?

  • Dbałość o szczegóły w trakcie obsługi klientów oraz przetwarzania ich dokumentów,
  • Staranność podczas uzupełniania notatek, dodawania informacji w CRM itp.

Mile widziane:

  • Znajomość j. litewskiego, czeskiego i/lub estońskiego pozwalająca na swobodną komunikację.

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się maila z informacją zwrotną lub telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.

    (Czas rozmowy: ok. 25 minut)

    PS. Na każdym z etapów spodziewaj się weryfikacji językowej.

  2. Spotkajmy się

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Julianem (Team Leaderem) & Patrycją o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.

    (Czas spotkania: ok. 1-1,5 h)

  3. Zobacz, jak pracujemy?

    Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉

    (Czas spotkania: ok. 2,5 h)

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

ruchomy czas pracy

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Ponadto zapewnimy Ci:

  • Wsparcie buddych i zespołu od pierwszego dnia pracy,
  • Przejrzyste zasady wynagradzania i premiowania.

Chcesz rozwijać swoją karierę w zespole Sales?

Czekamy na Ciebie! 😊 👋

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie