

Specjalista(ka) ds. telefonicznej sprzedaży z j. polskim i rosyjskim lub tureckim
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Kogo szukamy?
Poszukujemy osoby chcącej pracować i rozwijać się w sprzedaży B2B, która będzie odpowiedzialna za realizację polityki sprzedażowej TIMOCOM.
Jeżeli lubisz codzienny kontakt z klientem (telefonicznie i/lub mailowo) oraz cenisz sobie dobre relacje (zarówno z klientami, jak i zespołem) – dział Sales może być dobrym miejscem dla Ciebie 😉
Czym dokładnie będziesz się zajmować na co dzień?
- Kompleksową obsługą zapytań i analizą potrzeb klientów,
- Pozyskiwaniem nowych klientów,
- Budowaniem relacji i współpracy z klientami poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
- Obsługą wewnętrznych systemów (w tym CRM),
- Współpracą z innymi działami w celu wzmocnienia sprzedaży i jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!).
Jesteś naszym Bohaterem/Bohaterką, jeżeli:
- Znasz biegle j. polski -> wymagany poziom min. C1 (w mowie i w piśmie),
- Znasz j. rosyjski i/lub j. turecki -> wymagany poziom min. B1+ (w mowie i w piśmie),
- Min. przez 1 rok pracowałeś(aś) w obszarze telefonicznej sprzedaży B2B,
- Indywidualnie podchodzisz do każdego klienta i jego potrzeb,
- Twoja postawa nastawiona jest na znajdowanie rozwiązań i działanie (#Do It),
- W DNA wpisane masz #Take responsibility (czyli branie odpowiedzialności za podejmowane decyzje),
- Lubisz dzielić się wiedzą, a także uczyć się nowych rzeczy (wierzymy, że obie strony mogą się od siebie czegoś nauczyć).
Bardzo ważna jest dla nas także jakość. Co przez nią rozumiemy?
- Dbałość o szczegóły w trakcie obsługi klientów oraz przetwarzania ich dokumentów,
- Staranność podczas uzupełniania notatek, dodawania informacji w CRM itp.
Mile widziane:
- Znajomość j. litewskiego, czeskiego i/lub estońskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
-
Aplikuj
Spodziewaj się maila z informacją zwrotną lub telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.
(Czas rozmowy: ok. 25 minut)
PS. Na każdym z etapów spodziewaj się weryfikacji językowej. -
Spotkajmy się
Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Julianem (Team Leaderem) & Patrycją o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.
(Czas spotkania: ok. 1-1,5 h) -
Zobacz, jak pracujemy?
Poznaj zespół i zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” 😉
(Czas spotkania: ok. 2,5 h) -
Poznaj decyzję
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
Możliwość pracy zdalnej - Home Office (do 124 dni w roku)
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
ruchomy czas pracy
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Ponadto zapewnimy Ci:
- Wsparcie buddych i zespołu od pierwszego dnia pracy,
- Przejrzyste zasady wynagradzania i premiowania.
Chcesz rozwijać swoją karierę w zespole Sales?
Czekamy na Ciebie! 😊 👋
Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam