

Specjalista(ka) ds. wsparcia szkoleń i rozwoju z j. angielskim
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Jako Specjalista(ka) ds. Rozwoju Organizacyjnego i Szkoleń będziesz odpowiadać za wsparcie działań rozwojowych w TIMOCOM PL (50%) oraz HQ (50%).
- Twoja rola w zespole w Polsce koncentrować się będzie na wspólpracy z lokalnymi interesariuszami w obszarze organizacji szkoleń oraz na administracji dostępnych systemów w w/w obszarze.
- Twoja rola w zespole HQ będzie skupiała się bardziej na wsparciu projektów związanych z zarządzaniem zmianą, kulturą i rozwojem organizacji.
Aby realizować oba zadania, niezbędne są zaawansowane kompetencje językowe (B2+/C1 język polski i angielski), silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, wiedza metodyczna, a także myślenie koncepcyjne i doświadczenie w wymienionych obszarach.
Do Twoich codziennych zadań w Polsce należeć będą m.in.:
- Organizacja i wsparcie administracyjne lokalnych procesów szkoleniowych dla naszych pracowników (>100.) i inicjatyw globalnych w ramach struktury. W szczególności:
- Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych, w tym współpraca z interesariuszami (Team Leaderzy, Dyrektor), w celu dostarczenia dopasowanych do potrzeb inicjatyw, które podniosą kompetencje, zwiększą efektywność organizacyjną i wesprą rozwój pracowników na ich stanowiskach/w pożądanych obszarach.
- Przygotowywanie rocznego harmonogramu działań w oparciu o identyfikację potrzeb i dostępny budżet.
- Organizacja i wsparcie administracyjne warsztatów, szkoleń i zajęć językowych.
- Tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych (także e-learningów), one-pagerów, prezentacji, kick-off, planu komunikacji, PPT. Regularna aktualizacja treści m.in. na intranecie.
- Monitorowanie efektywności działań, KPI, badanie satysfakcji, przygotowywanie analiz i raportów z powyższych inicjatyw.
- Administrowanie platformami wspierającymi obszar.
Twoje główne zadania w HQ:
- Wsparcie projektów dotyczących zarządzania zmianą, kulturą organizacyjną i rozwojem organizacji.
- Współpraca w celu lokalnej implementacji globalnej strategii (m.in. Skill Management, English Upskilling).
- Zapewnianie komunikacji wewnętrznej w kontekście inicjatyw w celu wspierania przejrzystości i zaangażowania w zespołach.
- Wsparcie w tworzeniu konceptów dotyczących wymienionych obszarów i zadania związane z ich implementacją (np. przygotowywanie materiałów dla organizacji np. szkoleń dotyczących konceptów, one-pagerów, prezentacji kick-off i planu komunikacji).
- Pomoc w analizowaniu, ocenianiu i przygotowywaniu raportów i ocen w celu mierzenia wpływu i sukcesu projektów.
WAŻNE: Miejscem pracy jest WROCŁAW.
To rola dla Ciebie, jeżeli:
- Znasz j. angielski na poziomie B2+/C1.
- Znasz j. polski na poziomie C1.
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze Learning & Development, ze szczególnym naciskiem na współpracę biznesową w organizacji o strukturze macierzowej a także doświadczenie w projektach związanych ze zmianą, kulturą i rozwojem organizacyjnym.
- Jesteś mistrzem/mistrzynią komunikacji, organizacji pracy własnej i koordynacji.
- Nastawienie na działanie w zespole i wsparcie innych to cechy, które Twój working buddy wymieni w pierwszej kolejności. Potrafisz też odnaleźć się i współpracować w środowisku hybrydowym oraz w różnych kulturach.
- Cechuje Cię pozytywne nastawienie i elastyczność w zakresie zmieniających się priorytetów i potrzeb organizacji.
- Masz silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych.
- Posiadasz wiedzę i praktykę z zakresu metodyki nauczania dorosłych i tworzenia angażujących treści wspierających działania rozwojowe. Znasz metodykę przygotowywania różnych form szkoleniowych wspierających procesy zmian w organizacji.
- Masz doświadczenie w administrowaniu i użytkowaniu platform szkoleniowych oraz narzędzi cyfrowych wspierajacych obszar a także narzędzi do współpracy i wizualizacji takich jak Miro, Mentimeter czy Canva (mile widziane).
- Rozumiesz, że wprowadzanie zmiany w organizacji lub zespole wymaga zarządzenia tematem. Wiesz, jak ludzie reagują na zmiany i jak ich wspierać podczas tego procesu.
- Znasz w praktyce narzędzia niezbędne do pracy na tym stanowisku. Potrafisz szybko tworzyć na wysokim poziomie prezentacje w PowerPoint czy materiały w Word lub Miro. Zarządzasz danymi i tworzysz raporty like a Pro (Excel). Wiesz także jak metodologicznie i sprawnie budować ankiety i przygotowywać analizę wyników szkoleń.
Mile widziane:
- Doświadczenie w moderowaniu spotkań i prowadzenie kick-offów projektów.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
-
Aplikuj
Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.
(Czas rozmowy: ok. 30 minut)
Na każdym z etapów spodziewaj się weryfikacji językowej. -
Spotkajmy się!
Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Magdą (Team Leaderką People & Culture w PL), Martiną (Team LeaderkaTalent & Organizational Development w DE) & Patrycją (Talent Acquisition) o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.
(Czas trwania: ok. 2h)
Spotkanie w j. angielskim. -
Zobacz jak pracujemy 🙂
Zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” podczas Case Study 😉
Poznaj swój przyszły zespół!
(Czas trwania: ok. 2-2,5h)
Część spotkania w j. polskim & część w j. angielskim. -
Poznaj decyzję
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.
Informacja dodatkowa:
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.
W ramach współpracy otrzymasz:
umowę o pracę
pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe
atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy
ubezpieczenie na życie
lunch pass
13. pensję
prywatne ubezpieczenie zdrowotne
dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka
premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji
kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.
możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
Ważna informacja: Miejscem pracy jest Wrocław.
Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim.
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi
Czekamy na Ciebie! 😊 👋
Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam