Specjalista(ka) ds. wsparcia szkoleń i rozwoju z j. angielskim

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale bardzo ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!

Czym dokładnie będziesz się zajmować?

Jako Specjalista(ka) ds. Rozwoju Organizacyjnego i Szkoleń będziesz odpowiadać za wsparcie działań rozwojowych w TIMOCOM PL (50%) oraz HQ (50%).

  • Twoja rola w zespole w Polsce koncentrować się będzie na wspólpracy z lokalnymi interesariuszami w obszarze organizacji szkoleń oraz na administracji dostępnych systemów w w/w obszarze.
  • Twoja rola w zespole HQ będzie skupiała się bardziej na wsparciu projektów związanych z zarządzaniem zmianą, kulturą i rozwojem organizacji.

Aby realizować oba zadania, niezbędne są zaawansowane kompetencje językowe (B2+/C1 język polski i angielski), silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, wiedza metodyczna, a także myślenie koncepcyjne i doświadczenie w wymienionych obszarach.

Do Twoich codziennych zadań w Polsce należeć będą m.in.:

  • Organizacja i wsparcie administracyjne lokalnych procesów szkoleniowych dla naszych pracowników (>100.) i inicjatyw globalnych w ramach struktury. W szczególności:
  • Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych, w tym współpraca z interesariuszami (Team Leaderzy, Dyrektor), w celu dostarczenia dopasowanych do potrzeb inicjatyw, które podniosą kompetencje, zwiększą efektywność organizacyjną i wesprą rozwój pracowników na ich stanowiskach/w pożądanych obszarach.
  • Przygotowywanie rocznego harmonogramu działań w oparciu o identyfikację potrzeb i dostępny budżet.
  • Organizacja i wsparcie administracyjne warsztatów, szkoleń i zajęć językowych.
  • Tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych (także e-learningów), one-pagerów, prezentacji, kick-off, planu komunikacji, PPT. Regularna aktualizacja treści m.in. na intranecie.
  • Monitorowanie efektywności działań, KPI, badanie satysfakcji, przygotowywanie analiz i raportów z powyższych inicjatyw.
  • Administrowanie platformami wspierającymi obszar.

Twoje główne zadania w HQ:

  • Wsparcie projektów dotyczących zarządzania zmianą, kulturą organizacyjną i rozwojem organizacji.
  • Współpraca w celu lokalnej implementacji globalnej strategii (m.in. Skill Management, English Upskilling).
  • Zapewnianie komunikacji wewnętrznej w kontekście inicjatyw w celu wspierania przejrzystości i zaangażowania w zespołach.
  • Wsparcie w tworzeniu konceptów dotyczących wymienionych obszarów i zadania związane z ich implementacją (np. przygotowywanie materiałów dla organizacji np. szkoleń dotyczących konceptów, one-pagerów, prezentacji kick-off i planu komunikacji).
  • Pomoc w analizowaniu, ocenianiu i przygotowywaniu raportów i ocen w celu mierzenia wpływu i sukcesu projektów.

WAŻNE: Miejscem pracy jest WROCŁAW.

To rola dla Ciebie, jeżeli:

  • Znasz j. angielski na poziomie B2+/C1.
  • Znasz j. polski na poziomie C1.
  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze Learning & Development, ze szczególnym naciskiem na współpracę biznesową w organizacji o strukturze macierzowej a także doświadczenie w projektach związanych ze zmianą, kulturą i rozwojem organizacyjnym.
  • Jesteś mistrzem/mistrzynią komunikacji, organizacji pracy własnej i koordynacji.
  • Nastawienie na działanie w zespole i wsparcie innych to cechy, które Twój working buddy wymieni w pierwszej kolejności. Potrafisz też odnaleźć się i współpracować w środowisku hybrydowym oraz w różnych kulturach.
  • Cechuje Cię pozytywne nastawienie i elastyczność w zakresie zmieniających się priorytetów i potrzeb organizacji.
  • Masz silne kompetencje cyfrowe do przygotowywania nie tylko przyjaznych, ale i dostosowanych do grupy docelowej materiałów szkoleniowych i edukacyjnych.
  • Posiadasz wiedzę i praktykę z zakresu metodyki nauczania dorosłych i tworzenia angażujących treści wspierających działania rozwojowe. Znasz metodykę przygotowywania różnych form szkoleniowych wspierających procesy zmian w organizacji.
  • Masz doświadczenie w administrowaniu i użytkowaniu platform szkoleniowych oraz narzędzi cyfrowych wspierajacych obszar  a także narzędzi do współpracy i wizualizacji takich jak Miro, Mentimeter czy Canva (mile widziane).
  • Rozumiesz, że wprowadzanie zmiany w organizacji lub zespole wymaga zarządzenia tematem.  Wiesz, jak ludzie reagują na zmiany i jak ich wspierać podczas tego procesu.
  • Znasz w praktyce narzędzia niezbędne do pracy na tym stanowisku. Potrafisz szybko tworzyć na wysokim poziomie prezentacje w PowerPoint czy materiały w Word lub Miro. Zarządzasz danymi i tworzysz raporty like a Pro (Excel). Wiesz także jak metodologicznie i sprawnie budować ankiety i przygotowywać analizę wyników szkoleń.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w moderowaniu spotkań i prowadzenie kick-offów projektów.

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  1. Aplikuj

    Spodziewaj się telefonu od Patrycji z People & Culture, która dopyta m.in. o Twoje preferencje rozwojowe i odpowie na ewentualne pytania.

    (Czas rozmowy: ok. 30 minut)

    Na każdym z etapów spodziewaj się weryfikacji językowej.

  2. Spotkajmy się!

    Obie strony są na „tak”? Przyjdź do naszego biura, aby przy kawie/herbacie porozmawiać z Magdą (Team Leaderką People & Culture w PL), Martiną (Team LeaderkaTalent & Organizational Development w DE) & Patrycją (Talent Acquisition) o stanowisku oraz wzajemnych oczekiwaniach.

    (Czas trwania: ok. 2h)

    Spotkanie w j. angielskim.

  3. Zobacz jak pracujemy 🙂

    Zobacz pracę na stanowisku „od kuchni” podczas Case Study 😉
    Poznaj swój przyszły zespół!

    (Czas trwania: ok. 2-2,5h)

    Część spotkania w j. polskim & część w j. angielskim.

  4. Poznaj decyzję

    No i na koniec, spodziewać się możesz oferty lub feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji. Cenimy Twój czas, dlatego na pewno otrzymasz informację zwrotną.

Informacja dodatkowa:

Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji. W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość. Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania. Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy. Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość
i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy. Jako #ONETEAM  patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.

W ramach współpracy otrzymasz:

umowę o pracę

pracę w nowoczesnym biurze
w budynku Centrum Południe

atrakcyjne wynagrodzenie i premię naliczaną od pierwszego dnia pracy

ubezpieczenie na życie

lunch pass

13. pensję

prywatne ubezpieczenie zdrowotne

dodatek za staż pracy, a także z okazji ślubu i narodzin dziecka

premię za pozyskanie nowego pracownika
dzięki Twojej rekomendacji

kompleksowy onboarding oraz możliwości rozwoju w oparciu o model 70/20/10.
Lubimy testować nowe rozwiązania i inicjatywy wspierające biznes. Damy Ci do nich przestrzeń.

możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych

Ważna informacja: Miejscem pracy jest Wrocław.
Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim.

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi

Czekamy na Ciebie! 😊 👋

Dziękujemy! Zespół TIMO #OneTeam

+48 71 737 25 96
rekrutacja@timocom.com
TIMOCOM #OneTeam
TIMOCOM #OneTeam
linkedin
Zobacz jakie fajne opinie