Rycerz w lśniącej zbroi
Legenda głosi, że Sir Radosław pochodzi z dalekiej Północy, a jego drzewo genealogiczne sięga najstarszych Wikingów. W styczniu 2012 roku postanowił podjąć rękawicę i wkroczyć na ścieżkę zawodową w TIMOCOM.
Jako manager działu marketingu dobrze wie, kiedy i o co warto kruszyć kopie. Jak przystało na dowódcę, jest także świetnym analitykiem i strategiem, dzięki czemu w planowaniu budżetu i pracy swojego działu nie ma sobie równych. Skutecznie wdraża i prowadzi kampanie online. W mistrzowski sposób przygotowuje i wygłasza prezentacje, z którymi nasi Klienci mogą się zapoznać podczas branżowych wydarzeń. Jako jedyny rycerz w zespole zawsze gotów jest wybawiać damy z opresji, a że na co dzień towarzyszą mu w pracy aż trzy, to na nudę nie narzeka.
A zamiast białego konia…
Pod tą szlachetną zbroją kryje się nie kto inny, jak Radosław Groński. Kiedy nie walczy na polach Grunwaldu, być może akurat brnie wraz z przyjaciółmi przez woodstockowe błoto na Pol’and’rock Festival. Wyjazd tam jest stałym punktem letniego urlopu Radka, pozwalającym mu skutecznie odciąć się od codzienności.
Chętnie też zamienia kirys na kapok i wyrusza ze znajomymi na spływ kajakowy. Po pracy można go spotkać na boisku do piłki nożnej albo koncercie Pearl Jam lub Podsiadły, ewentualnie nakryć zatopionego w lekturze Kinga bądź Sapkowskiego.